English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
دکتر محمود عباسی از رئیس کل دادگستری هرمزگان تقدیر کرد

رییس اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به نقض حقوق شهروندی در استان هرمزگان تقدیر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی، معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری از اقدام حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری، رییس کل دادگستری استان هرمزگان برای تشکیل شعب ویژه رسیدگی به نقض حقوق شهروندی تقدیر کرد.

در تقدیرنامه معاون حقوق بشر وزیر دادگستری خطاب به حجت الاسلام والمسلمین اکبری آمده است :
رشد و بالندگی انسان در جامعه بشری از یک سو در گرو حفظ و امنیت عمومی و از سویی دیگر پاسداشت حریم انسانی و آزادی های اجتماعی است. از این رو خاستگاه حقوق شهروندی سازگار نمودن حقوق بنیادین و آزادی های فردی با مقتضیات زیست مدنی در هر جامعه است.
تشکیل شعب ویژه رسیدگی به نقض حقوق شهروندی در استان هرمزگان نشانه التزام عملی مسئولان محترم قضایی آن استان به پاسداشت و صیانت از کرامت انسانی و حقوق شهروندی است که ریشه در تعالیم دین مبین اسلام دارد. اهتمام دادگستری استان هرمزگان به حراست از حقوق شهروندان در مقابل تعدی به حقوق بنیادین آن ها از سوی هر مقام و مسئولی جای تقدیر و سپاس دارد.
تلاش صادقانه شما در این راه به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فراروی زندگی و آینده و فردای شما خواهد بود .
معاونت حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام شایسته، از خداوند متعال برای حضرت¬عالی طول عمر با عزت مسئلت می نماید و امیدوار است در راه صیانت از حقوق شهروندان گام های مستحکم و مستمری را بردارید و عاقبت بخیری که آرزوی دیرینه همه انبیا و اولیا و صلحای ما بوده است قرین زندگی پرنورتان باشد.

 

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1397/03/05 - 12:21
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک