English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
کار مردم را باید به مردم سپرد

دکتر محمود عباسی -رییس اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در آیین افتتاح مؤسسه آموزشی و پرورشی امام علی(ع) صفا دشت کرج گفت: کار مردم را باید به مردم سپرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، دکتر محمود عباسی، دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در آیین افتتاح مؤسسه آموزشی و پرورشی امام علی (ع) صفا دشت کرج که با همزمان ضیافت افطار روز چهارشنبه و با حضور مقیمی استاندار تهران، شهردار کرج، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر کرج و جمعی دیگر از اساتید و مقامات و مردم منطقه برگزار شد با اشاره به نقش آفرینی مردم در عرصه های مختلف اجتماعی و ضرورت حمایت اجتماعی از کودکان در ابعاد مختلف آن تأکید کرد: ما هر جا که کار مردم را به مردم و نهادهای برآمده از متن مردم سپرده ایم، نتایج ارزشمندی به همراه داشته است و از این حیث تلاش تشکل های مردم نهاد و خیریه پیشتاز خدمت رسانی صادقانه به کودکان و نیازمندان بوده اند . این حرکت های خیرخواهانه و تلاش های خداپسندانه را باید ستود و دولت وظیفه دارد زمینه خدمتگزاری مردم در این عرصه ها را فراهم کند. تجربه تلخ گذشته در دولتهای مختلف نشان می دهد که دولت در عرصه ی اقتصادی و اجتماعی و اساساً کارهای مردمی مجری خوبی نیست و دولتها در این زمینه ها باید به سیاست گذاری، برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بپردازند و کار مردم را به مردم وانهند که اگر دولتها مجری خوبی بودند حداقل در عرصه آسیب های اجتماعی نباید چنین وضعیتی می داشتیم. ما هرکجا به مردم و نهادهای برآمده از متن اعتماد کردیم نتایج درخشانی به همراه داشته است و در این زمینه نیز حتماً چنین خواهد شد. در این مجموعه یک شخصیت برجسته فرهنگی که عمر پربرکت خود را در کار خیر گذرانیده و در عرصه های فرهنگی خدمتگزار مردم بوده است با اختصاص بخشی از سرمایه زندگی خود و ساخت این مجموعه ارزشمند و ایجاد مؤسسه-ای آموزشی و پرورشی برای کودکان بی سرپرست زمینه بهره مندی از خدمات خداپسندانه خود را برای کودکان بی سرپرست فراهم نموده اند که این کار عظیم و خیرخواهانه در عین حال که باقی الصالحات این مرد بزرگ است و نتایج ارزشمندی برای آینده سازان فردای این جامعه به همراه خواهد داشت. ما در این راه باید همه همّ و غمّ خویش را بکار بندیم و به حمایت از اینگونه امور بپردازیم که نیاز شدید امروز جامعه ماست.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1397/03/31 - 12:29
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک