English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
 راه کارهای گسترش همکاری های حقوقی و قضایی و گفتگو های حقوق بشری

راه کارهای گسترش همکاری های حقوقی و قضایی و گفتگو های حقوق بشری بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و سوئیس در دیدار رییس اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری کشورمان با معاون وزیر دادگستری سوییس مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، هیات عالی رتبه حقوقی قضایی سوییس به سرپرستی "برناردو اشتادلمان"، معاون وزیر دادگستری سوییس، متشکل از قاضی دادگاه کیفری فدرال، رییس دفتر حقوق بشر وزارت خارجه، افسر دیپلماتیک دفتر سیاست های حقوق بشر وزارت خارجه و وزیر مختار سفارت سوییس در تهران با محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری، در محل این وزارتخانه دیدار و گفتگو کردند .
در این دیدار محمود عباسی، به تشریح وظایف و ساختار وزارت دادگستری کشورمان پرداخت و در ادامه موضوعاتی را جهت همکاری های دوجانبه مطرح کرد. همکاری در حوزه استرداد مجرمین و انتقال محکومین، کلینیک های حقوق شهروندی، ترویج و ارتقاء حقوق کودک، امضای یادداشت تفاهم همکاری حقوقی و قضایی در امور مدنی و تجاری و داوری بین الملل و همکاری در آموزش در حوزه مالکیت فکری از جمله موضوعات مورد تاکید دو طرف در این جلسه بود .
عباسی ضمن اشاره به جایگاه بی طرفانه و پیشرو کشور سوییس در حوزه های حقوق بشری، حقوق بشر دوستانه و حقوق شهروندی بر این نکته تاکید کرد که ایران اهل منطق و گفتگو است و همواره مایل به حضور موثر در عرصه بین المللی می باشد و بر خلاف دشمن دیرینه اش که هر روز تعهدات بین المللی خود را نقض و از کنوانسیون ها و سازمان های بین المللی خارج می شود، تمایل به گسترش همکاری ها در عرصه بین الملل، حوزه حقوق بشر و بشر دوستانه دارد .
برناردو اشتادلمان، معاون وزیر دادگستری سوییس، ضمن تشکر از برگزاری این نشست، تلاش های کشورمان در جهت تشویق، ترویج و ارتقاء حقوق بشر را ستود و بر این نکته تاکید کرد که زمینه های همکاری های دوجانبه در عرصه های مختلف قضایی و حقوقی برای دو کشور فراهم است
.

 

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1397/04/06 - 10:9
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک