English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
اصفهان پایگاه صلح و دوستی و اخلاق شهروندی است

دکتر محمود عباسی -رییس اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان گفت: اصفهان پایگاه صلح و دوستی و اخلاق شهروندی است.

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری و شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان در وزارت دادگستری برگزار شد .
در این مراسم عباسی، معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری با بیان اینکه حقوق شهروندی جامعه ما برگفته از ارزش های بومی و دینی است، اظهار داشت: همه ما باید سرنوشت امروز خود را به گذشته روشن و تمدن تاریخی مان پیوند بزنیم. پیشینه تاریخی و تمدنی اصفهان همواره بر پایه ی صلح و دوستی و اخلاق شهروندی استوار بوده است .
وی افزود: پرداختن به حقوق شهروندی که یکی از شعارهای محوری رئیس جمهور محترم می باشد که با تدوین منشور حقوق شهروندی و مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری به صورت نظام مند و عملیاتی درآمده و با هم افزایی و هماهنگی های بین بخشی به نتایج مطلوب می رسد .
عباسی در ادامه تأکید کرد: یکی از بهترین مراجعی که می توانند در زمینه ترویج و ارتقاء حقوق شهروندی و اخلاق شهروندی گام های مؤثری بردارند شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداری ها هستند که از قابلیت ها و ظرفیت های قابل توجهی برخوردارند .
وی فضای کنونی جامعه را نیازمند همدلی و وحدت در پرتو اخلاق شهروندی دانست و بر حاکمیت اخلاق شهروندی و حقوق شهروندی در جامعه تأکید کرد .
در ابتدای این نشست نوروزی، شهردار اصفهان و جناب آقای مهندس معین رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان؛ ضمن استقبال و اعلام آمادگی برای همکاری در زمینه های حقوق شهروندی و حقوق کودک به ارایه نقطه نظرات پرداختند .
شایان ذکر است که به موجب این تفاهم نامه با اختصاص ساختمانی از سوی شهرداری اصفهان بزودی کلینیک مرکزی حقوق شهروندی در اصفهان راه اندازی می شود .

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1397/04/15 - 22:50
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک