English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
کمیته حقوق شهروندی در شورای اسلامی شهر ایلام تشکیل شد

کمیته حقوق شهروندی در شورای اسلامی شهر ایلام با حضور دکتر محمود عباسی- رییس اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران و  معاون حقوق بشر وزیر دادگستری و مقامات سیاسی، قضایی، اجرایی، انتظامی شورای اسلامی شهر و شهرداری ایلام تشکیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، با سفر استانی محمود عباسی، معاون حقوق بشر وزیر دادگستری و هیأت همراه به استان ایلام جلسه روز چهارشنبه مورخ ۲۰/۴/۹۷ شورای اسلامی شهر ایلام که به موضوع حقوق شهروندی اختصاص یافته بود با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونان وی، معاون عمرانی استاندار، معاون دادستان عمومی و انقلاب ایلام، فرمانده نیروی انتظامی استان، جمعی از اساتید دانشگاه ایلام، مدیرکل امور اجتماعی و مدیر کل امور بانوان خانواده و کودک استانداری و اصحاب رسانه تشکیل شد .
در این جلسه هر یک از شرکت کنندگان در جلسه به بیان دیدگاه های خود و مسائل و مشکلات شهری عمرانی و فرهنگی ایلام پرداختند و خواستار توجه جدی دولت به مشکلات استان شدند .
در این جلسه معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری پس از استماع گزارش اعضای شورا و مقامات استان با اشاره به حضور نمایندگان دستگاههای مختلف در جلسه شورای اسلامی شهر آن را تجلّی وحدت و همدلی و همراهی مسئولان استان برای خدمتگزاری مطلوب به مردم توصیف کرد و گفت: در عصر و زمانه ای که ما شاهد جنگ اقتصادی دشمن هستیم شدیداً به وحدت و همدلی بین مسئولان و ملت نیازمندیم و این فضای همدلی و همراهی بین مسئولان برای خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم قابل ستایش است. مردم ولی نعمت ما هستند و ما وظیفه داریم در فضای کنونی همه تلاش خویش را برای پاسخگویی به نیاز مردم و حل مشکلات آنان به کار ببندیم. تلاش های چند ساله اخیر مقامات سیاسی و اجرایی و خصوصاً شورای اسلامی شهر و شهرداری ایلام در دوره جدید بسیار ارزشمند و قابل تقدیر و قدردانی است .
عباسی در بخش دیگری از سخنان خود دو موضوع توسعه پایدار و محیط زیست که نسل سوم حقوق بشر را تشکیل می دهد و مبتنی بر مودّت و برادری است و بر پایه آن همه آحاد جامعه و مسئولان همچون افراد یک خانواده باید برای تحقق آن گام بردارند را دو نیاز اساسی استان ایلام برشمرد و گفت: مردم خوب و مقاوم و شهید پرور استان ایلام که در خط مقدم جبهه، هشت سال جنگ تحمیلی را تحمل کردند و در خانه و کاشانه خود ماندند و شهر را ترک نکردند الگوی مقاومت و پایداری در کشور ما هستند و بار دیگر این مردم صبور و صمیمی در صحنه اند و بدون تردید این مردم بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب رامأیوس و نومید خواهند کرد و استواری خود را به رخ جهانیان خواهند کشید اما شرط اساسی و اولیه آن این است که ما خدمتگزاران مردم فراموش نکنیم که این روزها باید به خدمتگزاری مضاعف به مردم بپردازیم و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نورزیم .
عباسی خواستار انعکاس مشکلات مردم به مرکز و مسئولان شد و تأکید کرد: ایلام از جمله استان های محروم و کمتر برخوردار است که مسئولان باید توجه بیشتری به این استان داشته باشند وی یکی از اهداف سفر خود را بررسی مشکلات مردم این استان و انعکاس آن به مسئولان عنوان کرد .

 

 

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1397/04/25 - 9:31
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک