English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
استفاده ابزاری امریکا از حقوق بشر موجب گسترش بی اعتنایی جهانیان به حقوق بشر شده است

 

 

 

 

دکتر محمود عباسی در حاشیه همایش روز جهانی صلح در گفتگو با شبکه بین المللی سحر با اشاره به اینکه حقوق بشر، صلح و دموکراسی مولفه های اساسی ایجاد صلح و امنیت و تحقق عدالت در جهان است تاکید کرد: استفاده ابزاری و نگاه سیاسی و ابزارانگارانه به موازین حقوق بشر موجب بی اعتباری و بی اعتمادی جهانیان به حقوق بشر می شود. متاسفانه امروزه شاهد فروریختن ارزش های حقوق بشری و بی توجهی به صلح و امنیت جهانی هستیم به گونه ای که دبیرکل سازمان ملل در قبال جلوگیری از جنگ تجاوزکارانه عربستان به کودکان و زنان و مردان بی گناه یمن اظهار عجز می کند.

وی افزود حق بر صلح یک حق بنیادین و از مولفه های اساسی نسل سوم حقوق بشر است هرچند که هدف غایی نسل های اول و دوم حقوق بشر هم بوده است اما در این نسل با این ویژگی خاص مواجهیم که همه اعضای جامعه بشری باید همانند اعضای یک خانواده به صلح و  توسعه و محیط زیست بنگرند و پرداختن به ان را دغدغه اصلی خود بپندارند. عباسی با  محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز انرا نقض اشکار حقوق بشر و نشانه عجز دشمنان مردم توصیف کرد و ان را به خانواده  شهدای  این حادثه تروریستی تسلیت گفت.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1397/07/05 - 18:20
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک