English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
بازبینی سیاست جنایی کودکان مبتنی بر پیشگیری اجتماعی ضروری است

به گزارش پایگاه اطلاع وزارت دادگستری، محمود عباسی- رییس اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در ادامه سفر استانی خود از کانون اصلاح و تربیت استان کرمان بازدید کرد. در این بازدید امیری مدیرکل زندان های استان کرمان گزارشی از وضعیت کانون اصلاح و تربیت و اقدامات و برنامه های آموزشی و مهارتی کانون به نوجوانان حاضر ارائه کرد.
وی توجه کانون به برنامه های آموزشی از قرآن و احکام و زبان و سواد آموزی گرفته تا مهارت آموزی در حوزه های مختلف به گونه ای که این نوجوانان پس از بازگشت به جامعه بتوانند به اشتغال بپردازند را مورد تأکید قرار داد.
در این بازدید که مدیران اجرایی استان و فعالان حوزه کودک حضور داشتند، محمود عباسی، دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک فعالیت ها و اقدامات کانون اصلاح و تربیت را بسیار خوب ارزیابی کرد و ایجاد زمینه لازم بر پیشگیری اجتماعی و حمایت از کودکان پس از پایان دوران حضور در کانون تأکید کرد و خواستار بازبینی در سیاست جنایی اطفال و نوجوانان شد.
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری در بازدید از کانون اصلاح و تربیت و بخش های مختلف زندان مرکزی کرمان با نوجوانان کانون و زندانیان بندهای نسوان زندان مرکزی به گفتگو پرداخت و مسایل و مشکلات آنان را بررسی کرد.
در این سفر از مهد کودک بند نسوان زندان کرمان که اخیراً منطبق با استاندارد ها ساخته شده و کودکان و نوزادان زنان زندانی در آن نگهداری می شوند نیز بازدید به عمل آمد.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1397/12/15 - 1:19
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک