English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
مبادله ۲۵ محکوم ایرانی و عراقی در مرز مشترک دو کشور

رییس اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران و رییس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری از مبادله ۲۵ محکوم ایرانی و عراقی در مرز مشترک دو کشور خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی رییس کمیته انتقال محکومان و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری اعلام کرد: ۲۵ تن از محکومان ایرانی و عراقی در مرز دو کشور تحویل مقامات ایران و عراق شدند.
وی افزود: اتهام محکومان یاد شده اکثراً قاچاق مواد مخدر می باشد که می بایست ادامه محکومیت خود را در زندان های ایران و عراق بگذرانند. از این ۲۵ محکوم مبادله شده ۲۰ تن محکومان ایرانی هستند که به مقامات کشورمان تحویل داده شدند و پنج تن محکومان عراقی که به مقامات اقلیم کردستان عراق تحویل گردیدند.
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری به زائران و کسانی که در مرز دو کشور آمد و شد می کنند هشدار داد با توجه به قوانین سخت گیرانه دو کشور در زمینه مواد مخدر، مراقب اعمال و رفتار خود باشند و از همراه داشتن مواد مخدر اجتناب ورزند چرا که مجازات سنگینی در انتظار آنها است
.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1398/03/22 - 11:0
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک