English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
واژه ترور و تکفیر با سیاست‌های آمریکا عجین شده است

رئیس اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران و معاون حقوق بشر وزیر دادگستری گفت: فعالیت‌های تروریستی و تکفیری در مناطق مختلف جهان در راستای سیاست‌های استکباری ایالات متحده آمریکا صورت می گیرند.

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری به نقل از ایرنا، محمود عباسی روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت هشتمین سالگرد شهادت داریوش رضایی نژاد در مسجد جامع آبدانان با تبیین علت و انگیزه دشمنان در به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای کشور اظهار داشت: این جوان خلاق و متخصص در کمال گمنامی و ساده زیستی مراتب علمی را گذراند و علیرغم دریافت دعوت از معتبرترین دانشگاه‌های اروپایی در اوج اخلاص خدمت به ایران اسلامی را انتخاب و در ادامه این مسیر نورانی به دست بی‌رحم‌ترین آدم‌های این دوران و با روشی خشن و ظالمانه به شهادت رسید.
وی وجود ۱۷ هزار شهید ترور را سند مظلومیت جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: دکترین غالب بر جهان امروز، توسعه ترور و تزویر و بی عدالتی توسط سران و دولت‌های به ظاهر متمدن و صنعتی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی با اهتزاز پرچم مقاومت و پایداری و شعار اجرای عدالت و پاسداری از ستم دبدگان عالم در مقابل این نگاه متوحش استکبار ایستاده است.
معاون وزیر دادگستری با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید کرد : هدایت‌های رهبری انقلاب و خون پاک شهیدان مظلومی چون رضایی نژاد ساز و کارهای مستکبران شرق و غرب را به حاشیه رانده و با عزت جهانی و اقتدار نظامی و اشراف اطلاعاتی کلیه طرح‌های جهان سلطه را با شکست مواجه کرده است.
عباسی واژه ترور و تکفیر را مایه و علت اصلی نا امنی، جنگ و خونریزی در دنیا عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور آمریکا با خروج بی دلیل از کنوانسیون‌های حقوق بشر و مخالفت و مناقشه با ملت‌های مستقل و راه اندازی جریان‌های تکفیری فضای عالم را ناامن و بشریت را با با سوگ و نابسامانی‌های بزرگی روبرو کرده است.
وی مردم استان ایلام را اسوه پایداری و مردانگی توصیف کرد و یادآور شد : علیرغم تلاش و تدبیر دولت اما مردم این استان با غیرت و مرزدار بخصوص آ بدانان زادگاه شهید هسته‌ای کشور با مسائل و مشکلات سخت و طاقت فرسایی دست به گریبان هستند که به هیچ عنوان شایسته شأن و منزلت این مردم شریف نیست.

امام جمعه آبدانان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در سخنانی ضمن تشریح وضعیت فرهنگی و اجتماعی و تقدیم سه هزار شهید و ۱۰ هزار جانباز توسط مردم استان ایلام خواستار رفع معضل بیکاری، برخورداری همه استان ایلام از مزایای منطقه جنگی و تلاش مضاعف مسئولان کشوری برای حل محرومیت‌های مزمن در این خطه شهیدپرور و ولایتمدار شدند.
در پایان این مراسم از تصویر و لوح یادبود شهید داریوش رضایی نژاد توسط معاون وزیر دادگستری و معاون عمرانی استاندار ایلام رونمایی شد.
شهید داریوش رضایی نژاد از دانشمندان هسته‌ای کشور اول مرداد سال ۹۰ توسط منافقان کوردل و عوامل خودفروخته استکبار جهانی مقابل دیدگان زن و تنها دختر خردسالش در تهران به شهادت رسید.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1398/05/06 - 12:58
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک