English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
مجتمع رسیدگی به جرائم کودکان در همدان راه‌اندازی می‌شود

سنندج - ایرنا - اولین کلینیک تخصصی حقوق کودک در کردستان روز دوشنبه با حضور دبیر مجمع ملی کنوانسیون حقوق کودک، استاندار و جمعی از مسئولان استانی در محل دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شد.

 

کلینیک تخصصی حقوق کودک کردستان هشتمین کلینیک کشوری است.

دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در این آیین گفت: کلنیک‌های تخصصی حقوق کودک در حوزه آموزش، ترویج حقوق کودک و حمایت از حقوق کودک در سطح کشور و معاضدت حقوقی، آموزش مربی،  مشاوره و پاسخگویی به سوالات و ابهامات حقوقی در حوزه کودک فعالیت می‌کنند.

محمود عباسی با بیان اینکه افتتاح این مجموعه‌ها را در راستای ارتقای سطح حقوق شهروندی و به ویژه حقوق کودکان انجام می شود، اضافه کرد: وزارت دادگستری در نظر دارد با همکاری مدیران کل امور زنان و خانواده استانداری‌ها به عنوان دبیران مراجع متناظر کنوانسیون حقوق کودک در استان‌ها این کلینیک‌ها را در همه استان‌ها و شهرهای کشور راه‌اندازی کند.

وی افزود: تاکنون علاوه بر هشت کلینیک تخصصی کودک  در مراکز استان‌ها، حدود ۵۰ میز خدمت کودک نیز در سرای محلات فرهنگسراها، مراکز فرهنگی وابسته به شهرداری‌های برخی شهرهای بزرگ دایر شده است.

در این کلینیک مشاوره های تخصصی روانشناسی و آموزش‌های مختلف حوزه کودک به والدین و جامعه هدف ارایه می‌شود.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1398/07/09 - 12:2
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک