English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
پیام تبریک نایب رییس انجمن به سرپرست جدید دانشگاه

دکتر محمود عباسی، رییس اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران، طی پیامی انتصاب شایسته جناب آقای دکتر زالی را به سرپرستی دانشگاه تبریک و تهنیت گفت.

وی در بخشی از پیام تبریک خود آورده است، انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که بیانگر تخصص، لیاقت، شایستگی و تجارب درخشان شما در عرصه های مختلف خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. رجاء واثق دارد که با این اتنخاب شایسته شاهد افق های روشنتری در عرصه ارتقای جایگاه دانشگاه خواهیم بود.

متن پیام تبریک دکتر عباسی به شرح ذیل است:

استاد ارجمند و دانشمند فرزانه جناب آقای دکتر زالی

سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

با سلام و تحیات و آرزوی توفیق الهی ، انتصاب شایسته جنابعالی به سرپرستی دانشگاه را که بیانگر تخصص، درایت، شایستگی و تجارب درخشان شما در عرصه های مختلف مدیریتی و نوید بازگشت تدبیر و امید به دانشگاه است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. رجاء واثق دارد که با این انتخاب شایسته،هرچند در دورانی سخت ، شاهد افق های روشنتری در مدیریت حکیمانه و تحول آفرین جنابعالی و ارتقای جایگاه دانشگاه خواهیم بود.

مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی که یکی از دستاوردهای مهم جنابعالی در دوران مدیریت پیشین دانشگاه است با عزمی جزم همه توان و استعداد خویش را برای تحقق اهداف بلند جنابعالی در حاکمیت اخلاق و قانون و پیشبرد برنامه های راهبردی شما در دوره مدیریت جدید دانشگاه به استخدام خواهد گرفت و دوام توفیقات جنابعالی را در خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی از خداوند منان مسئلت می نماید.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1398/07/28 - 13:59
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک