English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
بازدید دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک از دهکده رویایی دست یافتنی کودکان اراک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت دادگستری، محمود عباسی، دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک که به استان مرکزی سفر کرده است با هیأت همراه از دهکده رویای دست یافتنی کودکان اراک بازدید کرد.

در این دهکده بازی و سرگرمی که برای کودکان طراحی شده و زمینه شکوفایی استعدادهای کودکان را فراهم می کند، بازی های خلاقانه کودکان را محور فعالیت های خود قرار داده است.

مدیرکل بانوان خانواده استانداری و رییس این مرکز گزارشی از فعالیت های دهکده ارائه کردند و خواستار توجه بیشتر مسئولان به اینگونه مراکز شدند.

محمود عباسی، دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک با ابراز خرسندی از فعالیت های این مرکز که بیانگر تحقق حق بر شادی و حق بر بازی کودکان است توجه دولت به این گونه مراکز را از اولویت ها دانست و تأکید کرد: حمایت دولت از اینگونه مراکز باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

شایان ذکر است که هنگام بازدید از بخش های مختلف این دهکده گزارشی از اقدامات و تأثیر آن بر بروز خلاقیت های کودکان ارائه می شد که مورد استقبال دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک قرار گرفت.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1398/09/11 - 14:31
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک