English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
امضاء تفاهم نامه همکاری بین مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف)

مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و صندوق کودکان ملل متحد ( یونیسف) برای به کارگیری ظرفیت های شان در زمینه ارتقاء حقوق کودک و حمایت از کودکان تفاهم نامه همکاری مشترک امضاء کردند.

این تفاهم نامه را محمود عباسی، دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و نماینده یونیسف در ایران خانم مندیب ابرایان به منظور بسط و توسعه همکاری های آموزشی، پژوهشی و اجرایی و در راستای تقویت همکاری های متقابل مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و یونیسف در جهت ارتقاء حقوق کودکان در سطح کشور در تاریخ 11/9/1398 امضاء کردند.
در حاشیه امضای تفاهم نامه دو طرف درباره ظرفیت های تقویت همکاری در زمینه حقوق کودک و برنامه های گرامیداشت سی امین سالگرد تصویب پیمان نامه حقوق کودک گفتگو کردند.
دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های صندوق حمایت از کودکان ملل متحد (یونیسف) جهت تأمین داروهای مورد نیاز کودکان ای .بی و سرطانی تأکید کرد.
وی در این دیدار با اشاره به ملاقات دو ماه قبل رییس دفتر منطقه ای امرو یونیسف با وی تأکید کرد در آن جلسه بر حمایت از دو کودک مبتلا به ای . بی سخن می گفتیم که نیازمند داروهای خاص هستند که متأسفانه اکنون در میان ما نیستند. وی افزود آمریکائیها در زمینه عدم تحریم دارو دروغ می گویند وقتی ارتباطات بانکی قطع و امکان مبادله ارز وجود ندارد چگونه باید دارو وارد شود. ما از همکاری و مساعدت یونیسف برای تأمین برخی داروهای مورد نیاز سپاسگزاریم اما در حال حاضر جان و سلامت صدها کودک مبتلا به ای. بی و سرطانی و دیگر بیماری صعب العلاج در معرض خطر است.
در این دیدار خانم ابرایان بر تلاش های خود و همکارانش در تأمین داروهای مورد نیاز وزارت بهداشت و حمایت کودکان ایرانی تأکید کرد و از تلاش های مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک قدردانی کرد.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1398/09/13 - 17:8
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک