English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
بازدید دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک از مرکز مهر خانواده عدالت کرمان

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی، دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و هیأت همراه از مرکز مهر خانواده عدالت مهر کرمان که دادگستری کل استان آن را به منظور ملاقات والدین و فرزندان ناشی از طلاق دایر کرده بازدید کردند.
در ابتدای این دیدار معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از نحوه شکل گیری این مرکز و فعالیت های آن گزارشی ارائه کرد، سپس مدیر مرکز مهر خانواده به نوع مشاوره و آموزش به خانواده در این مرکز پرداخت.
دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک با اشاره به اهمیت اینگونه مراکز که کودکان را از آسیب های بیشتر روحی و روانی ناشی از فراق والدین باز می دارد تأکید کرد:  فضای مناسبی برای والدین و محل مناسبی برای بازی کودکان در نظر گرفته شده و این مشاوره ها و برنامه ریزی های آموزشی چه بسا موجبات بازگشت والدین را فراهم کند.
وی نام این مرکز را هم با مسّمی توصیف کرد و خواستار حذف ادامه آن که « محل ملاقات فرزندان طلاق» می باشد گردید و گفت: نام این مراکز نباید بار منفی در ذهن کودکان ایجاد کند.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1398/09/18 - 18:15
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک