English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
 در فرآیند دادرسی کودکان نیازمند نگاه جامع الشرایط هستیم

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری محمود عباسی، معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در دیدار با رییس دادگستری استان لرستان با اشاره به اینکه مشکلات کودکان در حوزه دادرسی افتراقی قابل حل می باشد تأکید کرد، باید توجه قضات ما به این سمت جلب شود که در صدور آراء قضایی نگاه جامعی به وضعیت کودکان داشته باشند.
در این دیدار که پرویز پور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، برای مدیرکل تعزیرات حکومتی استان و جمعی دیگر از مسئولین استان لرستان دکتر عباسی را همراهی می¬کردند وی درخصوص تشکیل دادگاه اطفال و نوجوانان استان مباحثی را مطرح و خواستار اعمال مجازات های جایگزین برای کودکان معارض با قانون شد.
دبیر مرجع ملی خواستار همکاری استانداری و شهرداری برای تشکیل مجتمع قضایی ویژه اطفال و نوجوانان و خانواده شد و تأکید کرد نقش این دادگاه در حوزه حقوق کودک بسیار حائز اهمیت است. در این دیدار رزم، رئیس کل دادگستری استان لرستان نیز ضمن مناسب توصیف کردن وضعیت کانون های اصلاح و تربیت استان گفت لرستان به پشتوانه فرهنگ بالا و ساختار مستحکم نهاد خانواده در زمینه بزه دیدگی کودکان وضعیت خوبی دارد که با همت و تلاش می توان به نتایج بهتری هم دست یافت.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1398/10/03 - 15:1
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک