English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
ملاقات دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک با رییس کل دادگستری خوزستان

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی، معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک که به استان خوزستان سفر کرده است با حجت الاسلام والمسلمین مرادی، رییس کل دادگستری استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.
وی با تشریح اهداف و برنامه های مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک از صبر و شکیبایی مردم خون گرم و صمیمی استان خوزستان تشکر و قدردانی کرد و تلاش مسئولان و مدیران اجرایی و قضایی استان در حمایت از مردم را ستود و نقش دادگستری کل استان بویژه معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و دادستان در حمایت از کودکان و نوجوانان بزه دیده را بسیار برجسته خواند و تأکید کرد حمایت قضایی از کودکان و نوجوانان بزه دیده و معارض با قانون نیازمند نگاه ویژه دستگاه قضایی است.
وی در خصوص وضعیت کودکان کانون اصلاح و تربیت و بازداشتی های اخیر افراد کمتر از هجده سال هم با رییس کل دادگستری استان به مذاکره و رایزنی پرداخت.
در این دیدار که مدیر کل حقوق بشر و حقوق شهروندی وزارت دادگستری، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری و همکاران وی و دبیر شورای اسلامی شهر اهواز حضور داشتند.
حجت الاسلام و المسلمین مرادی که میزبان کنفرانس تخصصی حقوق کودک استان بود نیز با اشاره به مباحث مهمی که در کنفرانس طرح شد آن را حرکت ارزشمندی توصیف کرد که هماهنگی بین دستگاهها برای حمایت از کودکان را برجسته می کند.
وی با تشریح برنامه های دادگستری کل استان در زمینه های پیشگیری و حمایت قضایی از اطفال و نوجوانان به وضعیت روزهای سخت و محنت باری که به مردم استان خوزستان می گذرد اشاره کرد و گفت: ما نیز همانند مسئولان اجرایی در صحنه حمایت و کمک به مردم حاضریم و آن را وظیفه خود می دانیم.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1398/10/04 - 14:18
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک