English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
بازدید دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک از کانون اصلاح و تربیت یاسوج

رییس اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران و رییس انجمن علمی حقوق پزشکی ایران و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک از کانون اصلاح و تربیت یاسوج بازدید کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و هیات همراه از کانون اصلاح و تربیت استان کهکیلویه و بویر احمد بازدید و در جریان برنامه ها و فعالیت های آموزشی کانون قرار گرفتند.
در این بازدید که با حضور مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان، قاضی ناظر زندان، مدیر کل بانوان و خانواده استانداری و مدیرکل فرهنگی و امور اجتماعی رییس کانون اصلاح و تربیت صورت گرفت، معاون وزیر دادگستری از بخش های مختلف کانون بازدید کرده و در جریان نحوه خدمت رسانی به مددجویان قرار گرفت. وی در این بازدید با تک تک مددجویان کانون گفتگو و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
همچنین جمیاری، مدیر کل زندان ها و اقدامات تعلیم و تربیت استان، گزارش جامعی از وضعیت کانون و مددجویان آن ارائه کرد.
عباسی در این بازدید بر ضرورت ارتباط و هماهنگی بین کانون و دوران پس از خروج مددجویان تاکید کرد و افزود: خوشبختانه برنامه های خوبی در کانون تدارک دیده شده و مددجویان با برنامه های مهارت آموزی متنوعی آشنا می شوند که باید پس از خروج از کانون بتوانند از تجربه و آموخته های خود بهره مند شوند.
دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در جمع مدیران و کارکنان کانون اصلاح و تربیت برنامه های آموزشی فرهنگی عقیدتی و سواد آموزی و هم چنین مهارت آموزی مدد جویان را منطبق با استانداردهای شناخته شده بین المللی توصیف کرد و از خدمات و تلاش های مدیران و کارکنان کانون تشکر و قدردانی کرد
.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1398/11/19 - 16:9
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک