English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
راه اندازی انجمن حقوق کودک و انجمن عکاسی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، در بازدید محمود عباسی، دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و هیأت همراه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویر احمد، در چارچوب تفاهم نامه همکاری مشترک مرجع و کانون مرکزی، برای نخستین بار انجمن حقوق کودک در کانون فکری کودکان و نوجوانان یاسوج راه اندازی شد.
هم چنین با حضور معاون وزیر دادگستری در این بازدید انجمن عکاسی کانون نیز راه اندازی شد. در این مراسم عباسی در سخنانی شناسایی استعدادهای کودکان و ایجاد زمینه لازم برای رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان را رسالت اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برشمرد و تأکید کرد: به جرأت می توان گفت که فعالیت های چهاردهه گذشته کانون پرورش کودکان و نوجوانان در کشور درخشان و در راستای رسالت اصلی کانون بوده است کتب و آثار منتشره کانون با دقت و ظرافت انتشار می یابد و قابل اعتماد است. بدون تردید کانون می تواند با بهره گیری از ظرفیت های موجود و حوزه های جدید تحولی در زمینه رشد و شکوفایی کودکان و نوجوانان به عمل آورد که حوزه حقوق کودک یکی از این عرصه هاست.
وی بر بومی گزینی و توجه خاص به فرهنگ ایرانی اسلامی در انتشار آثار و کتب تأکید کرد و خواستار واکاوی این مباحث در فرهنگ بومی شد.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1398/11/26 - 10:44
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک