English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
هیات ایرانی هنگام سخنرانی مقام صهیونیستی، نشست سن پترزبورگ را ترک کرد

هیات ایرانی حاضر در همایش بین المللی حقوقی در شهر سن پترزبورگ، هنگام حضور یک مقام قضایی رژیم صهیونیستی برای سخنرانی، سالن محل بر گزاری اجلاس را ترک کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، این اقدام هیات ایرانی به نشانه محکومیت رژیم اشغالگر قدس و همچنین قانون شکنی های این رژیم در عرصه بین المللی و همچنین منطقه ای صورت گرفت.
بر اساس برنامه اعلام شده بخش دیپلماسی رسانه ای سفارت جمهوری اسلامی در مسکو، هیات ایران دیدگاه و راهکارهای کشورمان را در این همایش سه روزه برای تقویت حاکمیت حقوق و قانون و لزوم برخورد با تخلفات مرتبط مطرح خواهد کرد.
هیات ایرانی همچنین در حاشیه این نشست در کنفرانس بین المللی یک روزه علمی کاربردی حاکمیت قانون در کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای نیز شرکت خواهد داشت.
محور این اجلاس که کشورهای مختلف از جمله چین، بلاروس،هند، ارمنستان، قرقیزستان و همچنین مراکز حقوقی دانشگاهی سن پترزبورگ حضور خواهند داشت، زمینه های کاربرد حقوق در سطوح مختلف اجتماعی و قضایی و همچنین نظارت های حقوی بر عرصه های گوناگون است.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1395/02/31 - 9:42
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک