English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
روابط قضایی حقوقی ایران با روسیه، اتریش، چین، افغانستان و ارمنستان بررسی شد

هیات حقوقی قضایی کشورمان در حاشیه همایش بین المللی سازمان شانگهای در شهر سن پترزبورگ، در دیدار و مذاکره با وزیران دادگستری روسیه، اتریش، و افغانستان و همچنین هیات های چین و ارمنستان، زمینه های همکاری در حوزه های مرتبط را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، در دیدارها و مذاکرات انجام شده هیات ایرانی در سن پترزبورگ، همکاری های جمهوری اسلامی و این کشورها در عرصه های حقوقی و قضایی بررسی و تجارب دو طرف در این زمینه ها تبادل شد.
بنا به اعلام بخش دیپلماسی رسانه ای سفارت ایران در مسکو، حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری و علیرضا جمشیدی رییس سازمان تعزیرات حکومتی در حاشیه این اجلاس که روز چهارشنبه آغاز شد با وزرای دادگستری روسیه، اتریش و افغانستان و هیات همراه دیدار و گفت وگو کردند.
همچنین هیات ایرانی با معاونان وزارت دادگستری چین و ارمنستان دیدار و مذاکره کرد که در این نشست ها روابط حقوقی و قضایی دوجانبه بررسی شد.
با توجه به حضور هیات های بلندپایه قضایی حقوقی از کشورهای مختلف در نشست سن پترزبورگ، بسیاری از شرکت کنندگان با استفاده از این فرصت برگزاری رایزنی های دوجانبه و منطقه ای را برای افزایش همکاری های حقوقی قضایی تدارک دیده اند.
محور اجلاس سن پترزبورگ که کشورهای مختلف از جمله چین، بلاروس،هند، ارمنستان، قرقیزستان و همچنین مراکز حقوقی دانشگاهی سن پترزبورگ حضور خواهند داشت، زمینه های کاربرد حقوق در سطوح مختلف اجتماعی و قضایی و همچنین نظارت های حقوی بر عرصه های گوناگون است.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1395/02/31 - 9:44
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک