English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
ضرورت ایجاد رشته حقوق بشر اسلامی در مقطع دکتری

رییس اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری گفت: پیشنهاد می کنیم که در مقطع دکتری رشته حقوق بشر اسلامی وجود داشته باشد چرا که نیاز به فعالیت آن احساس می شود و امیدواریم کمیته ای مربوطه در وزارت علوم این مساله را پیگیری کند.

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی- رییس اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران و معاون حقوق بشر و بین الملل وزارت دادگستری در رابطه با تفاهم نامه ای که بین وزارت دادگستری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعقد شده گفت: موضوع حقوق شهروندی از جمله موارد بسیار مهم در کشور است که نیاز به پیگیری های همه جانبه دارد به همین منظور در کنار سایر نهادها تفاهم نامه ای با وزارت علوم منعقد شد.
وی افزود: با این تفاهم نامه پیش بینی می شود که انجمن های علمی و کانون های دانشجویی در راستای تحقق حقوق شهروندی شکل بگیرند.
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری در رابطه با موضوع حقوق بشر اسلامی نیز گفت: بسیاری از کشورهای اسلامی در این حوزه گام مهمی برنداشتند اما در کشور رشته های دانشگاهی در این زمینه فعالیت می کنند.
عباسی اظهار داشت: علیرغم فعالیت برخی دانشگاه ها در این زمینه پیشنهاد می کنیم که در مقطع دکتری رشته حقوق بشر اسلامی وجود داشته باشد چرا که نیاز به فعالیت آن احساس می شود و امیدواریم کمیته ای مربوطه در وزارت علوم این مساله را پیگیری کند.

روابط عمومی اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1395/03/19 - 15:58
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک