English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
در پی انتصاب دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی؛ معاون وزیر دادگستری به امین زاده تبریک گفت

رئیس اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران و معاون حقوق بشر وزیر دادگستری، انتصاب دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی، رئیس اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری در پیامی، انتصاب دکتر الهام امین زاده به عنوان دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی را تبریک گفت.
در نامه معاون حقوق بشر وزیر آمده است:
انتصاب شایسته سرکار عالی به سمت « دستیار رئیس جمهور در امورحقوق شهروندی » که مسـتظهر به سوابق درخشان علمی و اجرایی شماست را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. رجاء واثق دارم که حضور ارزشمند سرکار عالی در این جایگاه مهم، نوید بخش تحقق برنامه های راهبردی دولت تدبیر و امید در زمینه حقوق شهروندی است.
این معاونت که اجرای برنامه های حقوق شهروندی، در دو سطح دستگاههای اجرایی و بستر اجتماعی را وجهه همت خود قرار داده است، آمادگی خود را جهت همکاری و تحقق برنامه های راهبردی دولت تدبیر و امید به حضور اعلام و توفیق روز افزون شما را از خداوند منّان مسئلت می نماید.

روابط عمومی اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1395/05/04 - 10:11
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک