English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
رعایت حقوق شهروندی در عهد صفوی با مدیریت محتسب رقم می خورد

رئیس اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران و معاون وزیر دادگستری در دیدار با معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان: رعایت حقوق شهروندی در عهد صفوی با مدیریت محتسب رقم می خورد.

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی، رئیس اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و هیات همراه در دیدار و گفتگو با عقدایی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و سیستانی، معاون پشتیبانی استانداری اصفهان با اشاره به پیشینه درخشان سیاسی و فرهنگی اصفهان و نقش آفرینی محتسب در مقام ترویج اخلاق و حقوق شهروندی و امر به معروف و نهی از منکر گفت: شایسته است که با تکیه بر این پیشنه درخشان مناسبات شهروندی خود را در قالب های جدیدی چون کلینیک های حقوق شهروندی تعریف کنیم.
وی افزود تلاش ما برای آموزش و ترویج اخلاق و حقوق شهروندی بهره گیری از ظرفیت های موجود نهادهای عمومی و مدنی است و شوراهای اسلامی شهر و شهرداری ها بهترین پایگاه برای انجام این مهم است. با تشکیل کمیته حقوق شهروندی در شورای اسلامی شهر، زمینه خوبی برای راهبری کلینیک های حقوق شهروندی در سرای محلات ایجاد می شود و فردا هشت کلینیک حقوق شهروندی در اصفهان راه اندازی می شود.
در این دیدار که برخی اعضای شورای شهر، نماینده نجف اباد در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل امور اجتماعی استانداری حضور داشتند، معاون استاندار با تشکر از اقدامات وزارت دادگستری، پرداختن به آسیب های اجتماعی را ضروری خواند و گفت ما از برنامه های آموزشی اخلاق و حقوق شهروندی حمایت می کنیم و ترویج آن را ضروری می دانیم.

روابط عمومی اتحادیه  انجمن های علمی گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1395/05/12 - 19:42
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک