English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
افتتاح هشت کلینیک حقوق شهروندی در اصفهان

هشت کلینیک حقوق شهروندی با حضور رئیس اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران و معاون وزیر دادگستری و مقامات استان اصفهان در این استان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، در آستانه سالروز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی و در حاشیه برگزاری همایش حقوق شهروندی و مددکاری اجتماعی در اصفهان که با همکاری و مشارکت معاونت حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری، انجمن مددکاری اجتماعی، کانون کلینیک های مددکاری اجتماعی ایران و اداره کل بهزیستی استان اصفهان برگزار شد، هشت کلینیک حقوق شهروندی افتتاح شد.

محمود عباسی، رئیس اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری در مراسم افتتاح این کلینیک ها با اشاره به اینکه اهتمام و سرمایه گذاری در پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی باید در اولویت برنامه های ما باشند تاکید کرد: کلینیک های حقوق شهروندی با ترکیب نیروهای خدوم حقوقدان، مشاور روانشناسی و مددکاری اجتماعی می توانند تاثیر بسزایی در بازدارندگی از ناهنجاری های اجتماعی، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند.
در این مراسم صادقی، مدیر کل بهزیستی استان با استقبال از تشکیل کلینیک های حقوق شهروندی، اجتماع متخصصان روانشناسی حقوقی و مددکاری در سرای محلات و حاشیه شهرها نقش مهمی در بازدارندگی از آسیب های اجتماعی دارد.
همچنین موسوی، رییس انجمن مددکاری ایران و مدیر کل دفتر ارزشیابی عملکرد سازمان بهزیستی، اقدامات معاونت حقوق بشر وزارت دادگستری در ایجاد زمینه همگرایی بین فعالان عرصه های مختلف به منظور تقویت و ترویج حقوق شهروندی و کاهش آسیب های اجتماعی را بسیار ارزشمند توصیف کرد.
مهدی زاده، رییس کانون سراسری کلینیک های مددکاری اجتماعی، رفتارهای منطقی و اخلاقی و خدمتگزارانه معاون حقوق بشر وزیر دادگستری را مایه امید و تشویقگر فعالان عرصه مددکاری برای خدمت بیشتر به مردم توصیف کرد و گفت ما آمادگی داریم پا به پای وزارت دادگستری برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1395/05/13 - 17:11
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک