English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
قاطعیت در برخورد با قاچاق تضمین کننده امنیت اقتصادی است

رئیس اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران و  معاون حقوق بشر وزیر دادگستری در دیدار با مسوولان روسای شعب و کارکنان اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: دقت، سرعت و قاطعیت در برخورد با قاچاق تضمین کننده امنیت اقتصادی است.

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی، معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و هیات همراه ( عرفانی مقدم معاون اداره کل حقوق بشر و پیگیری های حقوق شهروندی، دکتر رهبر مشاور معاونت حقوق بشر و محمدرضاپاکروان معاون حوزه وزارتی و مدیر روابط عمومی وتشریفات) از اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان بازدید و با مدیر کل، معاونان، روسای شعب و کارکنان تعزیرات دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار صالحی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گزارشی از فعالیت ها، رسیدگی به پرونده های شعب بویژه رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا ارایه کرد و برخی از کارکنان مسایل و مشکلات خود را در میان گذاشتند.
عباسی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی در اصفهان قدمتی دیرینه دارد و آنچه را امروز سازمان تعزیرات برای کنترل و تنظیم بازار انجام می دهد در دوره صفویه توسط محتسب انجام می گرفت، تاکید کرد: وظیفه شما در رسیدگی به پرونده ها بسیار سنگین و در عین کاری بسیار ارزشمند و خدمت صادقانه به مردم است.
وی گفت: در سالی که مسمی به اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل است نقش شما بویژه در مبارزه با کالای قاچاق که نتیجه اش حمایت از تولید ملی و ارتقای جایگاه کشور در مبارزه با فساد می باشد بسیار مهم و تاثیر گذار است.
معاون وزیر دادگستری افزود: تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم بر مبارزه بی امان با قاچاق که امنیت اقتصادی و تولید داخلی را نشانه می رود مسوولیت ما را سنگین تر می کند. اگر اراده مصممی در مسوولان برای مبارزه بی امان با قاچاق کالا وجود داشته باشد و در اینجا نیز که خط پایان مبارزه است آرایی با دقت، سرعت و قاطعیت صادر شود امنیت و سرمایه قاچاقچی به مخاطره می افتد و در نتیجه حمایت از کالای داخلی و امنیت سرمایه گذاری تضمین می شود.
عباسی با اشاره به تاکید و پیگیری های مستمر مساله قاچاق و ایجاد فضای مناسبی برای کسب و کار توسط وزیر دادگستری و نقش برجسته ای که ایشان در مبارزه با فساد دارند و هم چنین جدیت و قاطعیت رییس سازمان تعزیرات حکومتی، ایجاب می کند ما با قوت و قدرت به وظایفه مان عمل کنیم.
وی تلاش های صالحی و همکارانشان در کسب رتبه دوم اجرای احکام در کشور را نشان دهنده اهتمام جدی همکاران برای خدمت به مردم توصیف کرد و از تلاش های آنان تشکر و قدردانی کرد.

 

 

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1395/05/16 - 13:9
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک