English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
سازمان تعزیرات حکومتی در تحقق حقوق شهروندی پیشگام است

دکتر محمود عباسی -رئیس اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری گفت: سازمان تعزیرات حکومتی در تحقق حقوق شهروندی پیشگام است.

 

 

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی، معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری که برای شرکت در همایش ملی حقوق شهروندی و شهروند مسئول شنبه به استان قزوین سفر کرده بود با شرکت در جلسه شورای اداری تعزیرات حکومتی، استان قزوین را پایلوت اجرای طرح حقوق شهروندی معرفی کرد.
وی با اشاره به اینکه ما رعایت حقوق شهروندی را در وزارت دادگستری از خود آغاز کرده ایم، سازمان تعزیرات حکومتی را پیشگام در حقوق شهروندی برشمرد و با اشاره به نقش این سازمان در تنظیم بازار گفت: تنظیم بازار و نظارت بر آن کاری بود که در پیشینه تمدنی این شهر توسط محتسب انجام می شد و هم اکنون در تعزیرات حکومتی انجام می گیرد.
وی با اشاره به نقش مبارزه با قاچاق در افزایش تولید داخلی، رونق اقتصادی و کاهش بیکاری افزود: به همت دولتمردان میزان قاچاق نسبت به سالهای گذشته بسیار کاهش پیدا کرده و این محقق نمی شود مگر با کار و تلاش بی وقفه کارگزاران و همکاران ما در سازمان تعزیرات حکومتی.
معاون وزیر دادگستری با اشاره به گزارش احمدی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، از تلاشها و فعالیتهای تعزیرات حکومتی استان تقدیر کرد.
در این جلسه همچنین محسن زاده، مشاور وزیر و مدیر کل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت دادگستری در سخنانی با قدردانی از مجموعه تعزیرات حکومتی قزوین، کارنامه این استان را درخشان ارزیابی کرد.
وی همچنین اجرای طرح حقوق شهروندی و شهروند مسئول در استان را حق الناس برشمرد و خواستارمشارکت بیش از پیش تعزیرات حکومتی در اجرای این طرح شد.

روابط عمومی اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1395/08/12 - 18:36
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک