English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
کاهش نرخ جمعیت زنگ خطر را بصدا درآورده است

تهران - ایرنا - معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و نماینده وزارت دادگستری در ستاد ساماندهی جوانان با اشاره به گزارش اقدامات دستگاه‌های اجرایی در زمینه کاهش نرخ جمعیت تاکید کرد کاهش نرخ جمعیت زنگ خطر را بصدا درآورده است.

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، این مطلب را محمود عباسی در هفتاد و پنجمین جلسه ستاد که به ریاست وزیر ورزش و جوانان تشکیل شده بود، عنوان کرد.

وی افزود: کاهش نرخ جمعیت که در هفت هشت دهه گذشته بی سابقه است و در سال گذشته به کمترین حد خود در دهه های گذشته رسیده زنگ خطر را بصدا درآورده و مسئولیت سنگینی بر دوش همه سیاستگذاران و برنامه ریزان حوزه جمعیت می گذارد که با ارائه طرح ها و پیشنهادات سازنده راهی برای برون رفت از این چالش بزرگ اجتماعی ارائه کنند.

عباسی ادامه داد:‌ در شرایط حساس کنونی که با شیوع کرونا مراسم ازدواج در محاق قرار گرفته و بر نگرانی خانواده ها افزوده باید با ارائه برنامه های ابتکاری و خلاقانه راهی نو فراروی جامعه گذاشت. باید با تغییر سبک زندگی راهی نو فراروی جامعه نهاد هنرمندان، کارشناسان، صدا و سیما در شرایط حساس کنونی رسالت سنگینی بر دوش دارند.

نماینده وزارت دادگستری در ستاد ساماندهی جوانان گفت:‌ظاهرا  کرونا تصمیم ندارد به این زودی ها جامعه بشری را ترک کند بنابراین ما را گریزی نیست که با تغییر سبک زندگی و در شرایط سازگاری با کرونا زمینه ازدواج و تشکیل خانواده را فراهم کنیم.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1399/05/08 - 12:32
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک