English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
انتشار دوره سه جلدی: "هزاران سال پزشکی؛ تاریخ مصور" به زبان انگلیسی

مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی منتشر کرد: انتشار دوره سه جلدی: "هزاران سال پزشکی؛ تاریخ مصور" به زبان انگلیسی

گروه تاریخ پزشکی مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دوره سه جلدی "هزاران سال پزشکی؛ تاریخ مصور" را با دیباچه دکتر علیرضا زالی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و ترجمه، پژوهش و نگارش: استاد ناصر پویان را به زبان انگلیسی چاپ و منتشر کرد. این دوره سه جلدی که عصاره و چکیده منابع مهم پزشکی به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، عربی و فارسی است، وقایع مهم و شرح حال نامداران پزشکی و آثار، ابداعات و اختراعات جهان را از آغاز تا عصر حاضر، بر حسب تاریخ وقوع هر رویداد عمده و اثرگذار و ماندگار را در بر می گیرد. در این دوره سه جلدی کوشش به عمل آمده است تا از آوردن نکات و موضوعات مطول و توصیفات اضافه و غیر لازم خودداری شود. عکس ها، تصاویر، نقاشی ها و دیگر آثار هنری مربوط به پزشکی عموما از هنرمندان برجسته و جهان شمول همچون لئوناردو داوینچی، رامبراند، رافائل، میکل آنژ و سایر نامدراران دنیای هنر دستچین شده است. این دوره سه جلدی می تواند پاسخگوی بسیاری از پرسش های دانشجویان، پژوهشگران و علاقمندان به علوم پزشکی در سرتاسر جهان باشد.

- علاقمندان جهت تهیه دوره سه جلدی کتاب می توانند با شماره: ۸۸۷۸۱۰۳۶ مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تماس حاصل نمایند.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1399/05/08 - 13:30
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک