English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
مبادله محکومان ایرانی و تاجیکستانی در مرز دو کشور

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری از مبادله دو نفر از محکومان ایرانی و تاجیکستانی در مرز دو کشور و انتقال یکی از محکومان ایرانی از قزاقستان به کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری اتهام این افراد را قاچاق مواد مخدر عنوان کرد و به افرادی که به کشور های آسیای میانه و منطقه قفقاز سفر می کنند هشدار داد مجازات های سنگینی در قبال ارتکاب جرم بویژه قاچاق مواد مخدر و مواد روان گردان در انتظار آنهاست.

وی افزود: انتقال محکومان علاوه بر اینکه تابع اراده سیاسی کشورها است و هزینه سنگینی بر بیت المال تحمیل می کند انعقاد موافقت نامه محکومان الزاما به معنی انتقال نیست و این موضوع به اراده سیاسی کشورها برمی گردد. لذا تاکید هماره ما بر خودداری از ارتکاب جرم از ناحیه افراد و پیشگیری از وقوع جرم توسط دستگاههای مسئول است .

عباسی ادامه داد: همکاری خوبی بین وزارت دادگستری و معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه شکل گرفته و باید از رویکرد همه جانبه معاون محترم امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه تشکر و قدردانی کنیم که ضمن موافقت با تشکیل کار گروه پیشگیری از وقوع جرم در کمیته حقوقی و قضایی حمایت از ایرانیان خارج از کشور زمینه مناسبی برای پرداختن به این مباحث در قبال ایرانیان خارج از کشور فراهم کردند.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1399/07/06 - 12:54
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک