English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
حضور قوه قضاییه در دفاع مقدس باید برای آیندگان به طور مستند ثبت و ضبط شود

رییس اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران و معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری گفت: شاید تصور مردم این باشد که در دفاع مقدس قوه قضاییه حضور جدی نداشت، اما نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در قوه قضاییه نشان می‌دهد این قوه در حوزه پشتیبانی و حضور در جنگ تحمیلی ارزش آفرین بوده است و این موضوع باید به شکل مستند برای آیندگان ثبت و ضبط شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری در ششمین روز از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری، در این نمایشگاه حضور یافت و از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کرد.

وی در گفتگو با خبرگزاری قوه قضائیه با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در زنده نگه داشتن یاد و خاطرات دوران جنگ تحمیلی گفت: نمایشگاه دفاع مقدس قوه قضاییه از اقدامات ارزشمندی است که برای اولین بار شکل می‌گیرد که جا دارد از دست اندرکاران قوه قضاییه برای شکل گیری این نمایشگاه تشکر کنیم.

عباسی افزود: باید با نگاهی عالمانه و خردمندانه برای ارزش‌های دفاع مقدس گام برداریم و نمایشگاه دفاع مقدس قوه قضاییه نشان دهنده این دیدگاه است.

وی گفت: شاید تصور مردم این باشد که قوه قضاییه در دفاع مقدس حضور جدی نداشت، اما نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس نشان می‌دهد این قوه در حوزه پشتیبانی و حضور در جنگ تحمیلی ارزش آفرین بوده است.

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری گفت: حضور قوه قضاییه در دوران دفاع مقدس باید به شکل مستند برای آیندگان ثبت و ضبط شود و در اختیار نسل‌های دیگر قرار بگیرد.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1399/07/08 - 12:33
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک