English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
بازدید معاون حقوق بشر وزیر دادگستری از دادگستری شهرستان دامغان

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی، معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری که به شهرستان دامغان سفر کرده است از دادگستری دامغان بازدید و با قضات و رییس دادگستری ملاقات و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات دادگستری شهرستان دامغان قرار گرفت.
وی در گفتگو با خاکی، رییس دادگستری دامغان بر حمایت همه جانبه وی از فعالان عرصه حقوق کودک و حقوق شهروندی تأکید کرد و با اشاره به برنامه های راهبردی رییس محترم قوه قضاییه خواستار توجه بیشتر بر پیشگیری از وقوع جرم و بهره گیری از مجازات های جایگزین حبس شد.
عباسی افزود: قانون جدید حمایت از اطفال و نوجوانان دستاوردها و نوآوری های خوبی بهمراه دارد که باید با بهره گیری از آن حرکت همه جانبه ای را در حمایت از حقوق کودکان شکل داد. مسلماً بهره گیری از دیدگاه اساتید دانشگاه ما را در دستیابی به اهداف بلندی که در پیش رو داریم کمک خواهد کرد و آموزش و ترویج حقوق در میان مردم زمینه های کاهش پرونده در محاکم و دادسراها را فراهم خواهد کرد.
در این دیدار که جمعی از مسئولان شهرستان دامغان نیز حضور داشتند رییس دادگستری دامغان گزارشی از وضعیت دادگستری و مسائل و مشکلات موجود را مطرح و خواستار انعکاس آن به مسئولان ذی ربط قضایی شد. در ادامه معاون مدیرکل دفتر ارزشیابی عملکرد وزارت دادگستری و دبیر انجمن علمی حقوق کودک ایران که در این جلسه معاون وزیر دادگستری را همراهی می کردند به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

 

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1399/08/11 - 19:47
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک