English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
افتتاح سه کلینیک حقوق کودک در یزد، میبد و اردکان

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، با حضور دکتر محمود عباسی، معاون حقوق بشر و امور بین الملل و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، دکتر جلالیان، مدیرکل دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و دکتر فلاح، مدیرکل دفتر همکاریهای بینالمللی وزارت دادگستری، سه کلینیک تخصصی، حقوق کودک در یزد، میبد و اردکان افتتاح و شروع بکار نمودند. این کلینیکها که ساز و کار مؤثری برای آموزش و مشاوره در زمینه حقوق کودک و مدیریت آسیب های اجتماعی حوزه کودکان می باشند زیر نظر انجمن علمی حقوق کودک ایران راه اندازی شده و توسط اساتید دانشگاه و حقوقدانان اداره می شود.

در مراسم افتتاح کلینیک حقوق کودک یزد که معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر، معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، معاونان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، رییس کانون وکلای استان، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری، رییس دفتر نمایندگی یونسکو در یزد و جمعی از اساتید دانشگاه، وکلا و حقوقدانان حضور داشتند. دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک آموزش و مشاوره به  خانواده ها، معلمان و دبیران، کارشناسان و مددکاران اجتماعی، سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه حقوق کودک، قضات و وکلای اطفال و نوجوانان و سایر کنشگران حقوق کودک را وظیفه اصلی این کلینیک ها برشمرد و با اشاره به نقشی که این کلینیک ها در پیشگیری از وقوع جرم و مدیریت آسیب های اجتماعی دارند تأکید کرد انتظار می رود با همفکری و تعامل سازنده دستگاه ها زمینه حمایت همه جانبه از حقوق کودک فراهم آید و بتوانیم آینده بهتری را برای فرزندان این مرز و بوم رقم بزنیم. در حاشیه دیدار، دیدار با رییس دادگستری، دادستان، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر میبد، جمعی از وکلا، حقوقدانان و اساتید دانشگاه و ایراد سخنرانی توسط معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری، کلینیک حقوق کودک شهرستان میبد نیز افتتاح و آغاز بکار کرد.

همچنین دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در دیدار با امام جمعه اردکان، معاون فرماندار، رییس دادگستری، دادستان، شهردار رییس و اعضای شورای اسلامی شهر اردکان و جمعی از قضات، وکلا و حقوقدانان این شهر طی سخنانی بر حمایت همه جانبه از حقوق کودکان تأکید کرد و گفت این حضور همدلانه همه مسئولان شهر نشان از اهمیت موضوع کودکان دارد و رجاء واثق داریم که با همت بلند شما آینده بهتری برای کودکان این شهرستان رقم خواهد خورد. عباسی و هیأت همراه در پایان این مراسم به افتتاح کلینیک حقوق کودک شهرستان اردکان پرداختند و برای مسئولان آن آرزوی توفیق نمودند.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1399/10/16 - 17:40
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک