English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
برگزیدگان مسابقه‌ ی شهری که من دوست می دارم از پشت پنجره خانه امان ببینم معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، برگزیدگان مسابقه ملی شهری که من دوست دارم از پشت پنجره خانه امان ببینم با حضور محمود عباسی دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و معاون حقوق بشر وزیر دادگستری و هیات همراه معرفی شدند.
در دومین مسابقه شهری که من دوست دارم بیش از ۱۴۰۰۰ هزار اثر واصل شد که در چند مرحله در نهایت ۲۰۳ اثر برگزیده انتخاب و معرفی شد. این مسابقه که به همت اداره دبیرخانه شهر دوستدار کودک شهرداری تهران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و وزارت آموزش و پرورش برگزار شد در نمایشگاه خانه هنرمندان تهران به نمایش درآمد و در حاشیه این نمایشگاه برگزیدگان مسابقه معرفی شدند و به آنان جوایزی اعطا شد .
دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگاران گفت: این مسابقه بزرگ تجلی گاه حق بر شنیده شدن صدای کودکان به عنوان یکی از حقوق بنیادین کودکان است که اجرای آن در شرایط حساس پاندمی کرونا را به فال نیک می گیریم و آن را ارج می نهیم. کودکان و نوجوانان در این مسابقه احساسات پاک و هنر و خلاقیت و استعدادهای درخشان خود را به زیبایی به نمایش گذاشتند. وصول بیش از ۱۴۰۰۰ اثر ارزشمند در این مسابقه ملی حکایت گر استقبال بسیار خوب کودکان در این رقابت هنری است که باید قدردان اداره کل آموزش شهروندی شهرداری تهران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و وزارت آموزش و پرورش باشیم.
در این مراسم جلالیان مدیر کل دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، فلاح مدیر کل دفتر همکاری های بین المللی و بزرگ نیا مدیر کل حقوق بشر و پیگیری حقوق شهروندی وزارت دادگستری، دانشور مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران و جمعی از هنرمندان و مسئولان شهرداری تهران حضور داشتند به برگزیدگان این مسابقه جوایزی اعطا شد.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1399/11/13 - 14:49
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک