English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
انتقال یک تن از محکومان ایرانی از بلاروس به کشور

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری از انتقال یک تن از محکومان ایرانی که سال هاست دوره محکومیت خود را در زندان های بلاروس می گذرانید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری عباسی با اعلام این خبر گفت: این محکوم ایرانی که توسط نماینده اعزامی وزارت دادگستری در فرودگاه امام خمینی(ره) تحویل مسئولان زندان گردید باید ادامه محکومیت خود را در زندان های کشور بگذراند.
وی افزود: از ابتدای سال جاری بالغ بر دویست و پنجاه نفر از محکومان ایرانی از کشورهای مختلف به کشور منتقل شده اند که تنها در سه نوبت ۱۳۰ تن از آنها از گرجستان بوده اند.
معاون وزیر دادگستری ضمن هشدار به هموطنانی که به دیگر کشورها سفر می نمایند به قوانین بسیار سخت گیرانه کشورها در جرائم مواد مخدر و روان گردان اشاره کرد و گفت: مجازات سختی در انتظار کسانی است که مرتکب اینگونه جرائم می شوند.
وی همچنین تصریح کرد: باید به قوانین دیگر کشورها احترام گذاشت همچنان که ما از اتباع دیگر کشورها انتظار داریم به قوانین ما احترام بگذارند
.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1399/11/25 - 17:58
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک