English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
ایجاد دفتر نمایندگی انجمن بین المللی اخلاق زیستی اسلامی در استان اردبیل

در حاشیه  این نشست علمی، دکتر عباسی با معرفی دکتر ولی‌اله خوش طینت به عنوان رییس دفتر نمایندگی انجمن بین المللی اخلاق زیستی اسلامی در استان اردبیل، دفتر نمایندگی انجمن را افتتاح و فعالیت خود را رسماً آغاز کرد. در این جلسه دکتر عباسی ـ نایب-رییس انجمن دکتر خوش طینت را فردی خوش طینت و خوش فکر، دارای تخصص فلسفه و حقوق اسلامی و مدیری توانمند معرفی کرد و حضور اساتید و دانشجویان رشته های مختلف علوم انسانی از جمله الهیات، فلسفه، حقوق اسلامی در دانشگاه پیام نور اردبیل را فرصت مغتنمی دانست که دفتر نمایندگی انجمن می تواند با جذب حداکثری نیروهای علاقمند و فعالیت در راستای برنامه های راهبردی انجمن زمینه تعامل و همگرایی بین اندیشمندان حوزه های مختلف علمی را فراهم سازد. وی در این جلسه اظهار امیدواری کرد که آقای دکتر خوش طینت با فعال کردن دفتر نمایندگی انجمن برای تابستان آینده زمینه برگزاری برنامه آموزش اخلاق زیستی (summer school) در اردبیل را فراهم سازند.
گفتنی است دکتر ولی ا... خوش طینت ـ رییس دانشگاه پیام نور استان اردبیل دارنده مدرک دکترای تخصصی فلسفه و کارشناسی ارشد حقوق اسلامی و مدیر گروه الهیات، علوم انسانی و حقوق دانشگاه می باشند.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1392/09/13 - 17:49
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک