English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
برنامه های آموزشی و مهارت آموزی کانون اصلاح و تربیت منطبق با استاندارد های جهانی است

 

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی، دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و هیأت همراه (جلالیان، مدیرکل دبیرخانه مرجع ملی و بزرگ نیا، مدیرکل حقوق بشر و حقوق شهروندی) وزارت دادگستری در بازدید از کانون اصلاح و تربیت استان خراسان شمالی، برنامه آموزشی و مهارت آموزی کانون اصلاح و تربیت را منطبق با استانداردهای شناخته شده بین المللی بلکه در مواردی آن را فراتر از آن توصیف کرد و خواستار پل ارتباطی بین کانون و جامعه شد.
وی افزود: مددجویان کانون در برنامه های آموزشی و مهارت آموزی کانون مشارکت فعال دارند اما پس از خروج از کانون در جامعه رها می شوند و مورد حمایت قرار نمی گیرند. نتیجه عملی چنین اقدامی ایجاد زمینه بازگشت دوباره آنان به کانون اصلاح و تربیت است. خوشبختانه در پیش نویس آیین نامه ماده 6 قانون حمایت از اطفال و نوجوانان برای ایجاد پل ارتباطی بین کانون اصلاح و تربیت و سازمان بهزیستی، کمیته امداد و استانداری، مواردی را اختصاص داده ایم که امیدواریم با تصویب آن مددجویان کانون اصلاح و تربیت پس از خروج از کانون مورد حمایت قرار گیرند.
در این بازدید که معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار- قاضی ناظر زندان، مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی، رییس کانون اصلاح و تربیت، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری حضور داشتند از بخش های مختلف کانون بازدید به عمل آمد و دبیر مرجع ملی و هیأت همراه با مددجویان به گفتگو پرداختند.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1399/12/25 - 12:22
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک