English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
افتتاح یکصدمین کلینیک حقوق شهروندی در کرمان

 

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری یکصدمین کلینیک حقوق شهروندی با حضور دکتر محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری در کانون وکلای دادگستری کرمان افتتاح شد.

عباسی در مراسم افتتاح این کلینیک با اشاره به ضرورت بسط و گسترش حقوق شهروندی در بستر اجتماع تاکید کرد پس از تشکیل معاونت حقوق بشر در وزارت دادگستری در سال ۱۳۹۴ بهترین ساز و کار آموزش و ترویج حقوق شهروندی و مدیریت آسیب های اجتماعی را در چارچوب کلینیک های حقوق دیدیم و بسیار خرسندیم که امروز یکصدمین کلینیک حقوق شهروندی را در شهر کریمان، دیار پارسایان و زادگاه سردار دلها افتتاح می کنیم. همچنانکه سی و هفتمین کلینیک حقوق کودک را دو ماه قبل در کرمان افتتاح کردیم و این کلینیک برنامه و حرکت خوبی را در سطح شهر آغاز کرده است.

البته لازم است دهها کلینیک حقوق کودک در سطح استان تشکیل شود. وی افزود با توجه به ایجاد زمینه های لازم و تصویب قانون حمایت از اطفال و نوجوانان که نوآوری های خوبی در زمینه حمایت همه جانبه از حقوق کودک داشته است. امیدواریم که کودکان و نوجوانان در افق ۱۴۰۴ منطبق با برنامه جامع عمل و سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران بتوانند جایگاه شایسته خود را بیابند.

در این مراسم تفاهم نامه همکاری مشترک بین کانون وکلای دادگستری استان کرمان و اداره کل بهزیستی استان در حضور معاون حقوق بشر وزیر دادگستری به امضا رسید.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1400/08/08 - 23:26
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک