English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
پیام تسلیت رئیس اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران در پی درگذشت دکتر بهزاد قره یاضی

انا لله و انا الیه راجعون

مصیبت بزرگ و جانسوز ارتحال دانشمند فقید و استاد فاضل و ارجمند جناب آقای دکتر بهزاد قره یاضی بنیانگذار پژوهشگاه کشاورزی، عضو فعال کمیته اخلاق زیستی کمیسیون ملی یونسکو و ریاست انجمن علمی ایمنی زیستی ایران که عمر پر برکت خود را در راه آموزش و پژوهش و ترویج علم و فناوری کشاورزی و خدمت صادقانه به مردم گذراند و در عرصه های داخلی و بین المللی چهره ای ممتاز و تاثیر گذار بود موجب تاسف و تاثر بسیار است. جامعه علمی و دانشگاهی کشور هرگز خدمات ارزشمند این استاد برجسته را از یاد نخواهد برد.

این ضایعه مولمه را به جامعه علمی و دانشگاهی، به رییس و اعضای محترم کمیته اخلاق زیستی یونسکو و به خانواده معزز و داغدار آن عزیز سفر کرده تسلیت و تعزیت عرض می کنیم و به روح بلند او درود می فرستیم که عمر پر برکت خویش را در راه ترویج علم و اخلاق و خدمتگذاری صادقانه به مردم گذراند.

از خداوند منان برای آن شادروان علو درجات و غفران واسعه الهی و برای همکاران و همراهان و خانواده محترم ایشان صبر و اجر آرزومندیم.

محمود عباسی- معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و رئیس اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1400/03/18 - 9:58
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک