English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
همدان یکی از استان های پیشرو در حمایت از کودکان است

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی، معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و هیأت همراه که به استان همدان سفر کرده است در دیدار با مهندس شاهرخی استاندار همدان، اقدامات این استان در زمینه حمایت از حقوق کودک را بررسی کردند.

دبیر مرجع ملی حقوق کودک با اشاره به فقدان کودکان کار و خیابان در این استان را نشان دهنده اهتمام و توجه مردم و مسئولان این استان به حقوق کودکان دانست و بر ضرورت تعمیم این رویکرد دردیگر استان ها تأکید کرد.

وی برنامه ها و اقدامات دفتر بانوان و خانواده استانداری بعنوان مرجع متناظر استانی حقوق کودک را خوب توصیف کرد و افزود: خوشبختانه در چند سال گذشته گام های ارزشمندی در حمایت از حقوق کودکان برداشته شده که تهیه زیرساخت های لازم و تهیه و تدوین قوانین و مقررات حمایت از اطفال و نوجوانان از آن جمله است. در این ملاقات استاندار همدان اقدامات و پی گیری های مرجع ملی حقوق کودک در حمایت از حقوق کودک را ستود و سفر چندباره معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در چند سال گذشته به استان همدان را نشانه اهتمام جدی به حقوق کودک توصیف کرد و آن را از موجبات تحرک جدی دفتر بانوان و خانواده و دستگاه ها دانست.

در این جلسه که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فلاح، مدیرکل دفتر همکاری های بین المللی، بزرگ نیا، مدیرکل حقوق بشر و پی گیری حقوق شهروندی و جلالیان، مدیرکل دبیرخانه کنوانسیون حقوق کودک، علیمحمدی، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری و دبیر مرجع متناظر استانی حقوق کودک گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این استان در زمینه حقوق کودک ارائه کرد.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1400/04/16 - 11:6
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک