English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
پیام تسلیت آیت الله دکتر سید مصطفی محقق داماد در پی فاجعه فروریزی برج متروپل آبادان

فاجعه دردناک و غمبار فروریزی برج متروپل در شهر تحمل، مقاومت و بردباری آبادان قهرمان که موجب مرگ عده‌ای از هموطنان عزیزمان در آن دیار شد، همه ملت ایران را سوگوار ساخت.

فاجعه‌ای که علاوه­بر عزادار ساختن خانواده‌های سربلند مرزداران ایران زمین، برگی بر دفتر بی‌خردی‌ها و ناکارامدی‌های زمان ما افزود. این حادثه به یقین حاکی از فساد اداری، سوء روابط و ارجحیت منافع شخصی بر حقوق عمومی است. متأسفانه نتیجه این سودا زدگی چیزی جز به محاق رفتن دانش و تخصص فنی در امور و ظاهر شدن باندبازی و کارچاق‌کنی نبوده است.

تمدن ایران زمین همواره در ایجاد بناهای مستحکم، زیبا و پایدار سابقه دیرینه دارد. برخی از آنها پس از صدها سال هنوز بدون هیچگونه خراش و آسیبی پابرجا و میزبان زائران و سیاحتگران است و همچنان بر تارک هنر ایرانی می­درخشد. در چنین تمدنی اینگونه رخدادها واقعا اشگبار است.

تاسفبارتر آنکه این قبیل حوادث در همین سنوات اخیر مکرراً رخ داده و ملت عزیز ایران از مجازات قاصران و مقصران مستحضر نشدند و همچنان منتظرند. در حالیکه‌ به پیامبر اکرم (ص) منسوب است که فرمود: مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی­شود !

اینجانب حادثه سوزناک فروریزش برج متروپل را به همه خانواده‌های سوگوار و پدران و مادران داغدار تسلیت عرض می­کنم و از خداوند می‌خواهم که درگذشتگان را در جوار رحمت خود جای دهد و به بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

سید مصطفی محقق داماد

تاریخ انتشار: 1401/03/08 - 14:46
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک